Az internetes óriáscég ötmillió dollárt különített el a kampány számára, ami azt jelenti, hogy a nagyközönségnek 2,5 millió dollárt kell felajánlania a maximális összeg – 7,5 millió dollár – eléréséhez.
A kampány során összegyűlt pénz a Network for Good alapítványhoz kerül, amely szétosztja azt „négy olyan nonprofit szervezet között, amelyek kulcsfontosságú munkát végeznek Nyugat-Afrikában” – közölte hétfőn a Google, hozzátéve, hogy a cég magára vállalja a kezelési költségeket, így az adomány egésze a szervezetekhez kerül.
Larry Page-nek, a Google társalapítójának és vezérigazgatójának családi alapítványa további 15 millió dollárral (3,7 milliárd forint) támogatja az ebola elleni küzdelmet.
Ha érdekel, hogy Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója illetve a Bill and Melinda Gates alapítvány miként támogatta az ebolavítus terjedése elleni munkát, akkor kattints az Index oldalára.
Forrás: Index