A lap megjegyzi, hogy Magyarország a rendszerváltást követően az autóipari befektetések központja volt és bár a közelmúltban Szlovákia és Lengyelország utolérték, a beruházások száma csöndben tovább nőtt, így mostanra 600 autós cég 100 ezer dolgozónak ad munkát az országban. És – írja a lap – további befektetések vannak a láthatáron: az Audi 900 millió eurós invesztíciójának köszönhetően 2013-ra évi 125 ezer autót gyárt majd Győrben, miközben az Opel 500 millió euróban építi új motorgyárát Szentgotthárdon. Eközben a jelenlegi 1 900-ról 3 ezer főre emeli alkalmazottai számát a világ legnagyobb autóalkatrész-gyártója, a BOSCH is. Az FT szerint az autógyártók a képzett vagy képezhető munkaerő, a megfelelő infrastruktúra, valamint az általában elérhető állami támogatások okán települnek Magyarországra. Ugyanakkor a képzett dolgozók alacsony száma egyre nagyobb gondot jelent a cégeknek, megfelelő szakképzés hiány a külföldi vállalatok maguk oldják meg az alkalmazottak oktatását.
Mi van akkor, ha nincs "napi boldogság"?!
Rendkívül mély, őszinte írás Annitól, a péntek este Párizsban történtekről. Magunk sem ölthettük volna jobban mondatokba gondolatainkat ezekben a napokban. Egyetértünk és érzéseink megegyeznek a napiboldogsag.com bloggerrével. Minden, magát pozitívnak tartó embernek, érdemes elolvasnia!