A thai életbiztosítás reklámok rendszeresen a legnépszerűbbek közt vannak, mert nagyon tudják, hogyan hassanak a nézők érzelmeire. Thaiföld egyébként is köztudottan a világ egyik legkreatívabb országa a reklámgyártás terén. Az itteni életbiztosítók mindig valamilyen emocionális témát választanak a reklámjaikhoz, és ez a 30 éve konzisztensen felépített tematika eddig mindig sikert hozott.
Minden reklámjukat más rendező és más csapat készíti, a szereplőket pedig Bangkok utcáiról toborozzák, mivel azt vallják, hogy nem túldramatizált, eljátszott történetekre van szükség, hanem olyanokra, amik bárkivel megtörténhetnek, tehát valósághűek.
Phawit Chitrakorn, a Thai Life Insurance reklámügynökség ügyvezető igazgatója szerint az a sikerük titka, hogy a thaiok alapvetően nagyon érzékenyek emberek, és ezt viszik bele a kreatív reklámkészítésbe is. Az igazán jó munka valódi és érzelmileg őszinte, olyan értékeket képvisel, amelyeket mindenhol megértenek és értékelnek. A cég ezeknek a megőrzésére törekszik a jövőben is.
Pozitív Nap - fordította: Juhász Jozefa
Forrás: youtube / mumbrella.asia