Végre egy zseniális, társadalmilag fontos kampány


                                "Ha megtalálják, játszani is fognak vele!"

Abban az Egyesült Államokban, ahol nagyon régen folyik a vita a fegyverviseléshez való hozzáállásról – sokan betiltanák a lehetőségét annak, hogy csak úgy besétálva egy üzletbe fegyvert vehessünk magunknak, míg egy legalább ekkora csoport szerint az amerikai identitás szerves része a fegyvertartás szabadsága.

Miközben az álláspontokban komoly áttörés nem nagyon várható, vannak olyan szervezetek, amelyek a fegyvertartás biztonságosabbá tételéért kampányolnak – posztunk szempontjából fontos, hogy igen jól sikerült reklámokkal.


A kampányban a humort bevetve lépnek fel a legkevésbé sem vicces témában, elsősorban arra hívva fel a figyelmet, milyen veszélyeket rejt, ha a gyerekek játszani kezdenek a megtalált fegyverrel. Mert hát a gyerekek játszanak, gyakorlatilag bármivel, ami a kezükbe kerül, miként erre ezek a szuper reklámok is felhívják a figyelmet.

Külön pozitívum a kampányt készíttető Evolve hozzáállása, azaz hogy egy ilyen komoly témát képesek voltak humoros sorozattal kommunikálni, ami persze a koncepcióval előálló McCann reklámügynökséget is dicséri.


A bejegyzést köszönjük a Kívültágasabb.blog.hu oldalnak, csatlakozz hozzájuk a Facebookon: ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor ott a helyed!




Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Szem nem marad szárazon! Ez a legszerethetőbb karácsonyi videó (szerintünk)

Tisztában vagyunk vele, hogy a filmekben ábrázolt valóság és a mi saját valóságunk között éles határ húzódik. Átléphetetlen határ - gondoljuk. Pedig van egy műfaj, mely hivatásszerűen keresztül- kasul közlekedik ezen a biztosnak gondolt határon: a reklám... Ebben a reklámban csakis a mi valóságunk örökérvényű igazsága jelenik meg: adni jobb, mint kapni.

A kutyának se kellett az Adidasnál ez a reklám, amit egy diák csinált, már bánhatják (+videó)

Egy filmes hallgató szebb reklámot készített az Adidasnak, mint amilyenről azok álmodhatnának, de nem fogadták el! Már bánhatják. mivel valószínű ez lett volna az eddigi legszebb filmje a sportmárkának.

Ilyenek lennének hétköznapjaink, ha a reklámok jelentenék a valóságot!

Képzeld el, hogy telne egy napod, ha minden úgy történne, ahogy a reklámokban láthatjuk! Vicces ugyanakkor elgondolkodtató írás...

Megérkezett az egész világon legjobban várt karácsonyi videó

Készítői évek óta a legjobb ünnepi reklámmal kápráztatják el a nézőket. A John Lewis áruházlánc évről-évre megható és kedves karácsonyi reklámot készít, és azt "idejében közhírré teszi." Ezúttal sem történt másként.

Meglepő módon tüntetnek a Brexit utáni rasszizmus ellen

A Brexit utáni zűrzavarban a brit és külföldi állampolgárok megtalálták a közös nevezőt, együtt lépnek fel a rasszizmus ellen.


NAPI BOLDOGSÁG