Nagy-Britanniában két hirdetést is betiltott a reklámetikai hatóság: a szóban forgó reklámokban Julia Robertset és Christy Turlingtont is túlretusálták egy kicsit, ezzel pedig félrevezetni kívánták a fogyasztókat.
Nagy-Britanniában két, Julia Robertset, illetve Christy Turlingtont ábrázoló reklám megjelenését akadályozták meg, mert a brit reklámetikai hatóság szerint a két világhírű hölgy túl szép a hirdetésekben. A hatóságnak (Advertising Standards Authority) persze nem a színésznő és a szupermodell természetes adottságaival van gondja, hanem azzal, hogy a Lancôme és a Maybelline kozmetikai cégek szóban forgó reklámjaiban túlságosan tökéletessé retusálták őket, ezzel pedig félrevezetni próbálták a fogyasztókat.
A még megjelenésük előtt betiltott reklámplakátokat nem más panaszolta be a reklámetikai hatóságnál, mint Jo Swinson képviselőasszony, aki hazájában régóta fő ellenzője a nők irreálisan tökéletesre retusált formában való bemutatásának a médiában. 2009-ben ő tett panaszt egy Twiggyt ábrázoló reklámplakát ellen is, és a Real Women (Igazi nők) kampány élén évek óta lelkesen küzd azért, hogy betiltsák az olyan retusált reklámokat, amelyek rossz hatással lehetnek a nők – főként a fiatal lányok - testképére.
A most betiltott reklámfotók egyikén Julia Roberts a Lancôme cég egy olyan új alapozóját népszerűsíti, ami a cég állítása szerint tízéves kutatómunka eredményeként jött létre, és alkalmas tökéletes bőrt varázsolni használójának. A vállalat elismerte, hogy végeztek utómunkálatokat a képen, de azzal védekeztek, hogy a fotó tökéletesen visszaadja azt: milyen természetesen egészséges és ragyogó bőre van Julia Robertsnek.
Christy Turlington szintén egy öregedés elleni alapózótól "szépült meg" túlzottan. Az őt ábrázoló reklámfotón apró betűvel fel is tüntették, hogy a kép csupán illusztráció, ez azonban nem hatotta meg a brit reklámfelügyeletet: Julia Roberts reklámjával együtt erről a plakátról is úgy döntöttek, nincsen helye Nagy-Britanniában.