A világszínvonalú zenei produkciók és a számos program mellett a Magyar Turizmus Zrt. munkatársai is szórakoztatják a legnagyobb hazai fesztivál látogatóit. Az óriáskerék melletti Go to Hungary sátorban a Sziget bulizós szellemében „magyarságpróbának” vetik alá a vállalkozó szelleműeket.
A bikarodeó nyári változatán, rodeószörfön kell minél tovább kitartania a vállalkozó szellemű jelöltnek, majd a „beComing Hungarian” magyarságpróba részeként furfangos vizsgakérdésekre kell válaszolnia, valamint pálinkát és erős paprikát fogyasztania.
A – nem csak a külföldi – szigetlakók tesztelésére ajánlott próbák teljesítése közben dokumentáló fotók is készülnek.
A Magyar Turizmus Zrt. szeretné elérni, hogy a külföldi közönség ne pusztán fesztiválhelyszínnek tekintse Magyarországot, más alkalommal is látogassanak el hozzánk, így a szórakoztatás mellett természetesen a tájékoztatásról is gondoskodnak a "Sziget Eye" melletti sátorban. Naprakész információval szolgálnak hazánk turisztikai kínálatáról, emellett a Magyarországot, illetve a hazai régiókat részletesebben bemutató kiadványokból lehet majd válogatni. Tesztelhetők lesznek az idei szakmai kiállításokon már sikeresen debütált interaktív játékok is.
A memóriajáték turisztikai termékekre (Budapest, Balaton, Spa és Wellness, hungarikumok, kastélyok és várak), a puzzle pedig a 9 hazai turisztikai régió jellegzetességeire épül. A sikeres játék után megjelenő QR kód leolvasásával a játékos mindezekről fényképes leírásokat tölthet le okostelefonjára.