Belépés

3x1 és jobban megy!


Sportolj hetente 3x1 órát! szlogennel a rendszeres testmozgás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet a Médiaunió idei kampánya.


"Azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia, a paralimpia és a foci Európa-bajnokság évében kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy mindenki elkezdjen rendszeresen sportolni" – fogalmazta meg a fő célt Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumi elnöke a kampány indítása alkalmából megtartott csütörtöki sajtótájékoztatón.    

Hozzátette: mostantól Sportos csütörtök elnevezéssel rendszeresen tartanak sportolásra ösztönző rendezvényeket Budapest fogalmas csomópontjain. Szeretnék, ha ezek hatására a sportolás országos mozgalommá szélesedne, s olyanokat is be tudnának vonni a mozgásba, akik eddig nem voltak elég aktívak. Céljuk, hogy megmutassák a sport értékeit, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport mindenkié.  
   

Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketingigazgatója bejelentette, hogy a most már a szabadidősportért is felelős MOB szintén a kampány mellé állt. Ő elsősorban arra hívta fel a figyelmet, hogy a sportnak számos értéke, például integráló hatása van, s a mozgás egyben örömforrás is az emberek számára. 
   

Hangsúly a sportolás pozitív élményein


A kampány különlegessége, hogy fenyegetés helyett a sportolás nyújtotta pozitív élményeket hangsúlyozza, például, hogy növeli az önbecsülést, jobb közérzetet és egészségi állapotot biztosít. A tévében és az interneten feltűnő reklámok elsősorban az érzelmekre kívánnak hatni, hogy a kampányhoz csatlakozók büszkeséget és elégedettséget érezzenek a mozgás után. Ugyanakkor a kampány fő üzenete – a heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. 
   

A kampány az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben. Elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes áru edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat. A kampány Facebook-oldala, illetve honlapja már csütörtöktől elérhető, május 21-től pedig a kampány első tévé-bejátszása is látható lesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

A sporttal a pozitív társadalmi változásokért

A sport mindenkié! címmel indít 2012-ben társadalmi célú kampányt a Médiaunió Alapítvány.

Meseíró pályázat felnőtteknek, mert családban ...

Szeretnéd, ha a nevedet hetedhét országon túl is ismernék? Jó lenne, ha esténként sok száz gyermek a ...


Népszerű termékek
Rózsa natúr szappan
689 Ft

A rózsaszappan tökéletes dísze lehet az esküvődnek

Megnézem a terméket
Loona Bonbon szelet
990 Ft

Ha szereted a tortát és a bonbont is

Megnézem a terméket
Shells tengeri szappan
990 Ft

A kék-zöld-fehér színű szappan közepét kagyló dísziti

Megnézem a terméket
Összes termék megtekintése