3x1 és jobban megy!


Sportolj hetente 3x1 órát! szlogennel a rendszeres testmozgás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet a Médiaunió idei kampánya.


"Azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia, a paralimpia és a foci Európa-bajnokság évében kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy mindenki elkezdjen rendszeresen sportolni" – fogalmazta meg a fő célt Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumi elnöke a kampány indítása alkalmából megtartott csütörtöki sajtótájékoztatón.    

Hozzátette: mostantól Sportos csütörtök elnevezéssel rendszeresen tartanak sportolásra ösztönző rendezvényeket Budapest fogalmas csomópontjain. Szeretnék, ha ezek hatására a sportolás országos mozgalommá szélesedne, s olyanokat is be tudnának vonni a mozgásba, akik eddig nem voltak elég aktívak. Céljuk, hogy megmutassák a sport értékeit, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport mindenkié.  
   

Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketingigazgatója bejelentette, hogy a most már a szabadidősportért is felelős MOB szintén a kampány mellé állt. Ő elsősorban arra hívta fel a figyelmet, hogy a sportnak számos értéke, például integráló hatása van, s a mozgás egyben örömforrás is az emberek számára. 
   

Hangsúly a sportolás pozitív élményein


A kampány különlegessége, hogy fenyegetés helyett a sportolás nyújtotta pozitív élményeket hangsúlyozza, például, hogy növeli az önbecsülést, jobb közérzetet és egészségi állapotot biztosít. A tévében és az interneten feltűnő reklámok elsősorban az érzelmekre kívánnak hatni, hogy a kampányhoz csatlakozók büszkeséget és elégedettséget érezzenek a mozgás után. Ugyanakkor a kampány fő üzenete – a heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. 
   

A kampány az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben. Elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes áru edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat. A kampány Facebook-oldala, illetve honlapja már csütörtöktől elérhető, május 21-től pedig a kampány első tévé-bejátszása is látható lesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Az a baj- egy ütős dal az esélyegyenlőségről, amit neked is látnod kell (videóval)

Reméljük, hogy a videó megtekintése után velünk együtt Te is átértékeled majd mindazt, amit eddig a fogyatékosságról gondoltál...

Ezzel az egyszerű gyakorlattal megjósolhatod, meddig fogsz élni

Ha nem sportolsz rendszeresen, viszont annál gyakrabban eszel zsíros ételeket, esetleg még dohányzol is, bizony nagy az esélye, hogy mindez az egészségedre is kihat. De vajon mennyire?

Az egyik ajtón: SZÉP, a másikon: ÁTLAGOS felirat szerepel. Te melyiken mennél át? (+videó)

A Dove-tól már megszokhattuk, hogy egyre ütősebb kampányokkal állnak elő, ha a nők önbizalmának növeléséről van szó. Most sem okozott csalódást!

Egy pohár vörösbor egy óra edzéssel egyenlő

Egy kanadai kutatás olyan vegyületet talált a vörösborban, amely ugyanazt a hatást éri el egy pohár ital elfogyasztása után, mint egy óra konditermi edzés.

Lendülj formába! (És ne add fel!)

A tavasz első napsugarai legalább olyan hatással vannak az emberre, mint az újévi „újrakezdés” lehetősége. Legfőbb ideje, hogy felkészülj a nagy nyári bikini-szezonra!