3x1 és jobban megy!


Sportolj hetente 3x1 órát! szlogennel a rendszeres testmozgás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet a Médiaunió idei kampánya.


"Azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia, a paralimpia és a foci Európa-bajnokság évében kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy mindenki elkezdjen rendszeresen sportolni" – fogalmazta meg a fő célt Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumi elnöke a kampány indítása alkalmából megtartott csütörtöki sajtótájékoztatón.    

Hozzátette: mostantól Sportos csütörtök elnevezéssel rendszeresen tartanak sportolásra ösztönző rendezvényeket Budapest fogalmas csomópontjain. Szeretnék, ha ezek hatására a sportolás országos mozgalommá szélesedne, s olyanokat is be tudnának vonni a mozgásba, akik eddig nem voltak elég aktívak. Céljuk, hogy megmutassák a sport értékeit, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport mindenkié.  
   

Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketingigazgatója bejelentette, hogy a most már a szabadidősportért is felelős MOB szintén a kampány mellé állt. Ő elsősorban arra hívta fel a figyelmet, hogy a sportnak számos értéke, például integráló hatása van, s a mozgás egyben örömforrás is az emberek számára. 
   

Hangsúly a sportolás pozitív élményein


A kampány különlegessége, hogy fenyegetés helyett a sportolás nyújtotta pozitív élményeket hangsúlyozza, például, hogy növeli az önbecsülést, jobb közérzetet és egészségi állapotot biztosít. A tévében és az interneten feltűnő reklámok elsősorban az érzelmekre kívánnak hatni, hogy a kampányhoz csatlakozók büszkeséget és elégedettséget érezzenek a mozgás után. Ugyanakkor a kampány fő üzenete – a heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. 
   

A kampány az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben. Elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes áru edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat. A kampány Facebook-oldala, illetve honlapja már csütörtöktől elérhető, május 21-től pedig a kampány első tévé-bejátszása is látható lesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

A világon egyedülálló, magyar módszer: édes kutyák segíthetnek olimpiát nyerni

A világon egyedülálló módszerrel próbálkozik Simon Ágnes: terápiás kutyájával, Fedorral szeretné segíteni a sportolók felkészítését. Három hónapos kutatással és tesztekkel bizonyította, hogy a sportolók a foglalkozások által mentálisan fejlődtek, például kevésbé szoronganak, magabiztosabbak és az edzőjük felé is nyitottabbak lettek.

Egy plus-size jógi bizonyítja: a jóga mindenkié! (képriport)

"Fat Femme", azaz Jessamyn Stanley bebizonyítja, hogy egy jógi igenis lehet telt és sikeres egyszerre.

Te is azt hitted, hogy a szerzetesek teljes elvonultságban élnek és állandóan imádkoznak? Tévedtél!- Egy kampány a sztereotípiák ellen

Egy kampány azért, hogy jobban megismerkedjünk a szerzetesekkel, és eloszlassuk a sztereotípiákat...

Az a baj- egy ütős dal az esélyegyenlőségről, amit neked is látnod kell (videóval)

Reméljük, hogy a videó megtekintése után velünk együtt Te is átértékeled majd mindazt, amit eddig a fogyatékosságról gondoltál...

Ezzel az egyszerű gyakorlattal megjósolhatod, meddig fogsz élni

Ha nem sportolsz rendszeresen, viszont annál gyakrabban eszel zsíros ételeket, esetleg még dohányzol is, bizony nagy az esélye, hogy mindez az egészségedre is kihat. De vajon mennyire?




loading...