3x1 és jobban megy!

Sportolj hetente 3x1 órát! szlogennel a rendszeres testmozgás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet a Médiaunió idei kampánya.


"Azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia, a paralimpia és a foci Európa-bajnokság évében kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy mindenki elkezdjen rendszeresen sportolni" – fogalmazta meg a fő célt Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumi elnöke a kampány indítása alkalmából megtartott csütörtöki sajtótájékoztatón.    

Hozzátette: mostantól Sportos csütörtök elnevezéssel rendszeresen tartanak sportolásra ösztönző rendezvényeket Budapest fogalmas csomópontjain. Szeretnék, ha ezek hatására a sportolás országos mozgalommá szélesedne, s olyanokat is be tudnának vonni a mozgásba, akik eddig nem voltak elég aktívak. Céljuk, hogy megmutassák a sport értékeit, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport mindenkié.  
   

Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketingigazgatója bejelentette, hogy a most már a szabadidősportért is felelős MOB szintén a kampány mellé állt. Ő elsősorban arra hívta fel a figyelmet, hogy a sportnak számos értéke, például integráló hatása van, s a mozgás egyben örömforrás is az emberek számára. 
   

Hangsúly a sportolás pozitív élményein


A kampány különlegessége, hogy fenyegetés helyett a sportolás nyújtotta pozitív élményeket hangsúlyozza, például, hogy növeli az önbecsülést, jobb közérzetet és egészségi állapotot biztosít. A tévében és az interneten feltűnő reklámok elsősorban az érzelmekre kívánnak hatni, hogy a kampányhoz csatlakozók büszkeséget és elégedettséget érezzenek a mozgás után. Ugyanakkor a kampány fő üzenete – a heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. 
   

A kampány az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben. Elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes áru edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat. A kampány Facebook-oldala, illetve honlapja már csütörtöktől elérhető, május 21-től pedig a kampány első tévé-bejátszása is látható lesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Ezt adod a gyerekednek, ha sportolni küldöd

Elgondolkodtató írás terjed arról, mit adsz a gyermekednek, ha sportolni küldöd Nem csak erőnlétet vagy jó kondíciót, hanem annál sokkal többet...

Olyan kincsre leltünk a 80-as évekből, amitől kifekszel: A nap, mit, a hónap poén videója!

No kérem, az aki még emlékszik Jane Fonda lábszármelegítős aerobic-videóira, dobjon el mindent, kincset leltünk...

10 dolog, amit a tánc ad nekünk

Táncolni mindig, mindenkinek érdemes. Nem csak örömforrás, az egészségünk megőrzéséhez is hozzájárul, terápiás célokra is használják, sőt a párválasztásban sem elhanyagolható szerepet tölt be.

Óceáni hulladékból sportcipő... Már ez is lehetséges! (Sőt, meg is kezdődött a tömegtermelése)

Megkezdődött az óceáni hulladékból gyúrt Adidas sneakerek tömegtermelése!

Egyszerre hat magyar vízilabdázó lett halhatatlan

Hat magyar vízilabdázót választottak be a sportág halhatatlanjai közé Mindannyian háromszoros olimpiai bajnokok, mostantól pedig a Hírességek Csarnokának is tagjai.


NAPI BOLDOGSÁG