3x1 és jobban megy!

Sportolj hetente 3x1 órát! szlogennel a rendszeres testmozgás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet a Médiaunió idei kampánya.


"Azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia, a paralimpia és a foci Európa-bajnokság évében kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy mindenki elkezdjen rendszeresen sportolni" – fogalmazta meg a fő célt Schmidt Mária, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumi elnöke a kampány indítása alkalmából megtartott csütörtöki sajtótájékoztatón.    

Hozzátette: mostantól Sportos csütörtök elnevezéssel rendszeresen tartanak sportolásra ösztönző rendezvényeket Budapest fogalmas csomópontjain. Szeretnék, ha ezek hatására a sportolás országos mozgalommá szélesedne, s olyanokat is be tudnának vonni a mozgásba, akik eddig nem voltak elég aktívak. Céljuk, hogy megmutassák a sport értékeit, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport mindenkié.  
   

Mihók Ildikó, a Magyar Olimpiai Bizottság marketingigazgatója bejelentette, hogy a most már a szabadidősportért is felelős MOB szintén a kampány mellé állt. Ő elsősorban arra hívta fel a figyelmet, hogy a sportnak számos értéke, például integráló hatása van, s a mozgás egyben örömforrás is az emberek számára. 
   

Hangsúly a sportolás pozitív élményein


A kampány különlegessége, hogy fenyegetés helyett a sportolás nyújtotta pozitív élményeket hangsúlyozza, például, hogy növeli az önbecsülést, jobb közérzetet és egészségi állapotot biztosít. A tévében és az interneten feltűnő reklámok elsősorban az érzelmekre kívánnak hatni, hogy a kampányhoz csatlakozók büszkeséget és elégedettséget érezzenek a mozgás után. Ugyanakkor a kampány fő üzenete – a heti háromszor egy óra mozgás elegendő – nem támaszt teljesíthetetlen elvárásokat. 
   

A kampány az ország legnagyobb társadalmi célú kampánya 2012-ben. Elemei közt szerepel ingyenes vagy kedvezményes áru edzések megszervezése országszerte, sportszínpad felállítása Budapest egyik forgalmas helyén, fotó-, videó- és cikkíró pályázat. A kampány Facebook-oldala, illetve honlapja már csütörtöktől elérhető, május 21-től pedig a kampány első tévé-bejátszása is látható lesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Ezeket az embertípusokat szüli meg a foci EB

Elkezdődött a rangos sportesemény, meg is jelentek a jellegzetes típuskarakterek, akikkel gyakran találkozhatunk a következő időszakban, akár önmagunkban is.

Tudod mennyi kalóriát viszel be egy durvább nassolás során? Nem? Akkor íme, a megdöbbentő valóság!

Csoki, chips, gumicukor. Mindenki ismeri és mindenki talál az ilyen nyalánkságok között a fogára valót. De vajon mennyi is az annyi, amikor nassolunk?

Egy magyar tollasozó olimpiai indulásáért megmozdult a világ!

Már a németek is a sportszerű magyar tollasozóért kampányolnak...

Egy energiát adó nedű, ami egészségesebb, mint bármilyen sportital

Egy jó kis tavaszi testmozgás nem csak a tested D-vitamin szintjét emeli meg, hanem az igényedet is egy finom, hidratáló italra.

Kilencszer élesztették újra, ma maratonista: ismerjétek meg Sallai Zsuzsát

Cikkünkből most egy, olyan személyt ismerhettek meg, aki kitartásával, élni akarásával, bebizonyította, hogy még a legreménytelenebbnek tűnő élethelyzetből is van esély arra, hogy vágyaink beteljesüljenek, és boldog teljes életet éljünk.