A Kossuth és a Petőfi rádió a legjobb márkák között

A közmédia két rádióadója, a Petőfi rádió és a Kossuth rádió is megkapta a Superbrands 2012 elismerést.

Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak az adókon dolgozó munkatársaknak, hanem a hallgatók és az üzleti partnerek részére is.

Nagyon zene
A Petőfi rádió az elmúlt években több száz olyan hazai és külföldi előadót mutatott be a közönségnek, akiknek a zenéjét eddig a magyar hazai rádiós piacon egyáltalán nem vagy alig játszották. Emellett külön hangsúlyt helyezett a fiatal hazai tehetségekre.
A Petőfi rádió közszolgálati feladata a minőségi zenei kínálat biztosítása, mely a poptól a világzenéig, a rocktól a lounge-on át az urban zenékig terjed, ezzel az adó továbbra is alternatívája tudott maradni a kereskedelmi rádiókban megszokott zenei kínálatnak. A műsorszolgáltatáson kívül nyilvános koncerteken mutatja be a legkedveltebb hazai koncertzenekarokat és előadókat, saját színpadaival pedig a nagyobb fesztiválokon is jelen van.

Márciustól új műsorok indultak: a Talpra magyar című reggeli zenés ébresztő, az Egész úton hazafelé című délutáni "hazakísérő" műsor, az Ej, mi a COOL? - minden, ami menő és "petőfis", valamint a Vadonat, amely máshol még nem hallott magyar újdonságok műsora.

A Petőfi rádió hallgatói a közösségi oldalakon is figyelemmel kísérik a csatorna történéseit, 85 százalékkal Magyarország legaktívabb Facebook-oldala lett a Petőfié.

A szavak ereje

A több mint fél évszázada működő Kossuth rádió Magyarország leggazdagabb tartalmú rádiója. "Kiegyensúlyozott, pontos hírek, információk, érdekes beszélgetések, igényes szórakoztatás hangjátékokkal, sporttal, kabaréval: az értelmes beszéd fóruma". A közrádió legfontosabb közszolgálati feladata a gyors, hiteles, pontos és pártatlan tájékoztatás, legyen szó közéletről, politikáról, kultúráról, diplomáciáról, sportról vagy az élet bármely más területéről.


Új, korszerű hangzásvilágban, percre kész aktualitásokkal várják a műsorvezetők színes és érdekes műsoraikkal a hallgatókat. Magyarország egyik leghallgatottabb rádióját naponta több mint másfél millió ember választja.

A Kossuth rádió szerkesztői minden alkalommal megfontolják a közönség észrevételeit. Ennek tükrében indultak új műsorok az adón: az Aranyalap, vallomások és dokumentumok egy sajátos időalagútban haladva; az Időfutár című ifjúsági fantasysorozat; a Regényes történelem, amelyben regék, regények vizsgáznak hitelességből, tényszerűségből, valamint az Alma és fája című műsor, amelyben kettős portrék hangzanak el apáról és fiáról, mesterről és tanítványáról.

A Superbrands védjegyről független szakértői bizottság dönt, a testület tagjai figyelembe vették az adott brand tradícióját, piaci szereplését és fogyasztói elismertségét, a vállalat értékét és etikai megítélését, továbbá a közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Csak ámulunk: szenzációsak az év panorámafotói

Nem győzünk álmélkodni az év panorámafotóin! Idén nyolcadik alkalommal hirdették meg az EPSON nemzetközi panorámafotós pályázatát, a győzteseket pedig szerdán ki is hirdették.

Igazi hobbit-lak: ez lett az év ökoportája 2017-ben

A ház fából, kőből és szalmából készült, fabútorokkal és más természetes anyagokkal. A Bristol mellett "magasodó" családi fészek kívül és belül is varázslatos. A ház egy tóra néz, aminek látványában minden vendég gyönyörködhet. Nem csoda, hogy a legjelentősebb díjat nyerte el a gyönyörű ház Angliában.

Hóbagoly szállította az aranyat a magyar természetfotósnak

Aranyérmet nyert Kércz Tibor fotográfus a 2017-es francia PX3, Prix de la Photographie Paris nemzetközi fotópályázaton - írja a National Geographic.

Erre a végtelenül cuki, Oscar-díjas kisfilmre érdemes áldozni hat percet

A magyar Oscar-nyertes film, a "Mindenki" sikere örömkönnyeket csalt sokunk szemébe, de van egy másik kedvenc, ami szintén díjat nyert, és tavaly már sokan láttuk is. Ez a "Piper".


NAPI BOLDOGSÁG