Belépés

A Kossuth és a Petőfi rádió a legjobb márkák között

A közmédia két rádióadója, a Petőfi rádió és a Kossuth rádió is megkapta a Superbrands 2012 elismerést.

Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak az adókon dolgozó munkatársaknak, hanem a hallgatók és az üzleti partnerek részére is.

Nagyon zene
A Petőfi rádió az elmúlt években több száz olyan hazai és külföldi előadót mutatott be a közönségnek, akiknek a zenéjét eddig a magyar hazai rádiós piacon egyáltalán nem vagy alig játszották. Emellett külön hangsúlyt helyezett a fiatal hazai tehetségekre.
A Petőfi rádió közszolgálati feladata a minőségi zenei kínálat biztosítása, mely a poptól a világzenéig, a rocktól a lounge-on át az urban zenékig terjed, ezzel az adó továbbra is alternatívája tudott maradni a kereskedelmi rádiókban megszokott zenei kínálatnak. A műsorszolgáltatáson kívül nyilvános koncerteken mutatja be a legkedveltebb hazai koncertzenekarokat és előadókat, saját színpadaival pedig a nagyobb fesztiválokon is jelen van.

Márciustól új műsorok indultak: a Talpra magyar című reggeli zenés ébresztő, az Egész úton hazafelé című délutáni "hazakísérő" műsor, az Ej, mi a COOL? - minden, ami menő és "petőfis", valamint a Vadonat, amely máshol még nem hallott magyar újdonságok műsora.

A Petőfi rádió hallgatói a közösségi oldalakon is figyelemmel kísérik a csatorna történéseit, 85 százalékkal Magyarország legaktívabb Facebook-oldala lett a Petőfié.

A szavak ereje

A több mint fél évszázada működő Kossuth rádió Magyarország leggazdagabb tartalmú rádiója. "Kiegyensúlyozott, pontos hírek, információk, érdekes beszélgetések, igényes szórakoztatás hangjátékokkal, sporttal, kabaréval: az értelmes beszéd fóruma". A közrádió legfontosabb közszolgálati feladata a gyors, hiteles, pontos és pártatlan tájékoztatás, legyen szó közéletről, politikáról, kultúráról, diplomáciáról, sportról vagy az élet bármely más területéről.


Új, korszerű hangzásvilágban, percre kész aktualitásokkal várják a műsorvezetők színes és érdekes műsoraikkal a hallgatókat. Magyarország egyik leghallgatottabb rádióját naponta több mint másfél millió ember választja.

A Kossuth rádió szerkesztői minden alkalommal megfontolják a közönség észrevételeit. Ennek tükrében indultak új műsorok az adón: az Aranyalap, vallomások és dokumentumok egy sajátos időalagútban haladva; az Időfutár című ifjúsági fantasysorozat; a Regényes történelem, amelyben regék, regények vizsgáznak hitelességből, tényszerűségből, valamint az Alma és fája című műsor, amelyben kettős portrék hangzanak el apáról és fiáról, mesterről és tanítványáról.

A Superbrands védjegyről független szakértői bizottság dönt, a testület tagjai figyelembe vették az adott brand tradícióját, piaci szereplését és fogyasztói elismertségét, a vállalat értékét és etikai megítélését, továbbá a közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Rádióadás 3D-ben

A rádióadások térhatású sugárzásának kifejlesztésén tevékenykednek a BBC mérnökei. Az új ...

Kossuth-díj - Kiváló művészek vehették át ...

Idén a Kossuth Nagydíjat Csoóri Sándor kapta. A díjazottak között van Kovács Ákos és Demjén Ferenc, ...


Népszerű termékek
matyodesign sál
5900 Ft

tavaszi sál, kézzel hímzett

Megnézem a terméket
Zsebkendő tartó
3800 Ft

Méret: 23x12x5 cm
Magyaországon készült, kézimunka

Megnézem a terméket
Ékszeres doboz
7300 Ft

Méret: 22x15x8cm, Javasolt alkalmak: Karácsony Születés nap Név nap ...

Megnézem a terméket
Összes termék megtekintése