Emeljük poharunkat, hogy magyarként mindig van miért büszkének lenni!


Az Anyám tyúkja, a Radnóti és a Magyarország én így szeretlek! részek után, itt a legújabb magyar értékeinket felsorakoztató Soproni sörreklám. A magyar nők világhírű szépsége, és a magyar vízilabda ezúttal is kitüntetett eleme a Soproni legújabb népszerűsítésének. Ha még nem láttad itt most megnézheted:



Mindig van miért büszkének lenni, mindig van miért poharunkat emelni, az aktuális reklám szerint az alábbiakra mindenképp:
                                                   "Emelem poharam Toldira - az első magyar testépítőre!
                                                    Kossuthra - az összes utcára és térre, amit róla neveztek el!
                                                   János vitézre - no meg az ő kackiás bajuszára!
                                                    A halászlére - mert mindegy, hogy szegedi vagy bajai!
                                                    Féltve őrizzük országunk szépségeit!
                                                    Honfoglaló őseinkre - akik megtalálták nekünk a legjobb medencét!
                                                    A legkeményebb vízilabda edzőre – aki megtanított minket ruhástól úszni!
                                                    És a napra - amikor az egész ország együtt ragyog!"

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Szem nem marad szárazon! Ez a legszerethetőbb karácsonyi videó (szerintünk)

Tisztában vagyunk vele, hogy a filmekben ábrázolt valóság és a mi saját valóságunk között éles határ húzódik. Átléphetetlen határ - gondoljuk. Pedig van egy műfaj, mely hivatásszerűen keresztül- kasul közlekedik ezen a biztosnak gondolt határon: a reklám... Ebben a reklámban csakis a mi valóságunk örökérvényű igazsága jelenik meg: adni jobb, mint kapni.

A kutyának se kellett az Adidasnál ez a reklám, amit egy diák csinált, már bánhatják (+videó)

Egy filmes hallgató szebb reklámot készített az Adidasnak, mint amilyenről azok álmodhatnának, de nem fogadták el! Már bánhatják. mivel valószínű ez lett volna az eddigi legszebb filmje a sportmárkának.

Ilyenek lennének hétköznapjaink, ha a reklámok jelentenék a valóságot!

Képzeld el, hogy telne egy napod, ha minden úgy történne, ahogy a reklámokban láthatjuk! Vicces ugyanakkor elgondolkodtató írás...

Megérkezett az egész világon legjobban várt karácsonyi videó

Készítői évek óta a legjobb ünnepi reklámmal kápráztatják el a nézőket. A John Lewis áruházlánc évről-évre megható és kedves karácsonyi reklámot készít, és azt "idejében közhírré teszi." Ezúttal sem történt másként.

7 ok az új magyar sörmúzeum meglátogatására

Szolnok főterén megnyílt egy Magyarországon egyedülálló tárlat, a sör gasztronómiai és kultúrtörténetét bemutató Sörárium, amelyet azoknak is bátran ajánlunk, akik egyébként nem kifejezetten múzeumrajongók


NAPI BOLDOGSÁG