Etienne Lavie utcai installációi láttán az álláspontunk egyértelmű: simán el tudnánk képzelni, hogy random reklámok helyett klasszikus festmények vagy más, kortárs alkotások fogadjanak minket az utcán. A titokzatos francia művész Párizs és Milánó utcáin rejtette el a hirdetéseket a műalkotások mögé, a járókelők legnagyobb meglepetésére és örömére.
A reklámfelületeket újragondoló „OMG who stole my ads?” (magyarul: Istenem, ki lopta el a hirdetéseimet?), és ennek folytatása, az olaszországi „OMG who stole my ads? Milano” című projektek a hirdetésekhez hasonlóan fogyasztásra ösztönöznek, azonban nem kérnek semmit cserébe, nem próbálnak a pénztárcánkban turkálni és kihúzni az utolsó fillért is. Kultúrát adnak, ráadásul ingyen és bérmentve. Megszívlelendő ötlet!
Forrás: manzardcafe.blog.hu