A következő grafikák a jól ismert márkajelzések "valódi" arcát mutatják be nekünk, kissé humorosan, de igazán jól elkapva a lényeget.
"Macska-videók"
Tulajdonképpen jogos, hiszen az említett mozgóképeknek tömkelege található meg a legnagyobb videómegosztó felületen, a YouTube-on.
Abszolút igaz, hogy az Absolut vodka hatására a látás nem, hogy élesedni, hanem romlani kezd.
Nos, ez a kép nem igényel magyarázatot.
A szó jelentése "halogatás", de ezt ne szó szerint értelmezzük, hanem vetítsük ki a valódi emberi kapcsolatokra, melyeket a Facebook kissé parkolópályára tett.
A zippo öngyújtó állítólag nagyon-nagyon jó. Akkor miért ne mutatná a márkajel, hogy bármikor tüzet lehet vele gyújtani?
Szóval a "Red Bull szárnyakat ad". Még mit nem, de azt tökéletesen eléri, hogy a fogyasztója sokkal hangosabb, magabiztosabb legyen. Úgyhogy igenis legyen csak az az embléma jó nagy.
Mi sem szemléltetne jobban egy éles és szuper borotvát, ha már a márkajelzés is ketté van szelve. Hát még a férfiak arca!
Miután Nestlé gabonapelyhet eszel valószínűleg mindenki fog tudni róla... Hogy miért? Igen ragaszkodók tudnak lenni a csokis pöttyök. Akárcsak ezen az emblémán.
Ez magáért beszél.
Ahogy ez is! Milyen dolog, hogy mármiféle dolog is "kikunkorodik" egy ezt megelőzni hivatott terméknél?
Itt a McDonald's pajtása.
Cancer = rák
A fent látható kép, pedig a Camel cigarettamárka jelzése.
Miért olyan nyugodt a Starbucks logóján a hölgy? Talán kéne a kávézókat üzemeltető cégnek egy előtte és egy utána logó. Az álmos a bejárat fölött, a vidám és üde a kijáratnál lenne elhelyezve.
"Cicikért fizetsz", és tényleg...
Forrás: diply.com
Pozitív Nap - Gerecs Zsófia