Ilyen lenne az igazi arca a naponta reklámozott, legismertebb márkáknak


A következő grafikák a jól ismert márkajelzések "valódi" arcát mutatják be nekünk, kissé humorosan, de igazán jól elkapva a lényeget. 



"Macska-videók"
Tulajdonképpen jogos, hiszen az említett mozgóképeknek tömkelege található meg a legnagyobb videómegosztó felületen, a YouTube-on.

Abszolút igaz, hogy az Absolut vodka hatására a látás nem, hogy élesedni, hanem romlani kezd.


Nos, ez a kép nem igényel magyarázatot.


A szó jelentése "halogatás", de ezt ne szó szerint értelmezzük, hanem vetítsük ki a valódi emberi kapcsolatokra, melyeket a Facebook kissé parkolópályára tett.


A zippo öngyújtó állítólag nagyon-nagyon jó. Akkor miért ne mutatná a márkajel, hogy bármikor tüzet lehet vele gyújtani?


Szóval a "Red Bull szárnyakat ad". Még mit nem, de azt tökéletesen eléri, hogy a fogyasztója sokkal hangosabb, magabiztosabb legyen. Úgyhogy igenis legyen csak az az embléma jó nagy.


Mi sem szemléltetne jobban egy éles és szuper borotvát, ha már a márkajelzés is ketté van szelve. Hát még a férfiak arca!


Miután Nestlé gabonapelyhet eszel valószínűleg mindenki fog tudni róla... Hogy miért? Igen ragaszkodók tudnak lenni a csokis pöttyök. Akárcsak ezen az emblémán.


Ez magáért beszél.


Ahogy ez is! Milyen dolog, hogy mármiféle dolog is "kikunkorodik" egy ezt megelőzni hivatott terméknél?


Itt a McDonald's pajtása.


Cancer = rák
A fent látható kép, pedig a Camel cigarettamárka jelzése.


Miért olyan nyugodt a Starbucks logóján a hölgy? Talán kéne a kávézókat üzemeltető cégnek egy előtte és egy utána logó. Az álmos a bejárat fölött, a vidám és üde a kijáratnál lenne elhelyezve.


"Cicikért fizetsz", és tényleg... 



Forrás: diply.com

Pozitív Nap - Gerecs Zsófia


Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Szem nem marad szárazon! Ez a legszerethetőbb karácsonyi videó (szerintünk)

Tisztában vagyunk vele, hogy a filmekben ábrázolt valóság és a mi saját valóságunk között éles határ húzódik. Átléphetetlen határ - gondoljuk. Pedig van egy műfaj, mely hivatásszerűen keresztül- kasul közlekedik ezen a biztosnak gondolt határon: a reklám... Ebben a reklámban csakis a mi valóságunk örökérvényű igazsága jelenik meg: adni jobb, mint kapni.

20 bizonyíték, hogy gyerekek nélkül dögunalom lenne az élet

A gyerekek - bármennyire is tudnak fárasztóak és kimerítőek lenni - a legnagyobb örömforrások, hiszen velük mindig történik valami. És még mások gyerekeinek képein is sírva lehet röhögni!

10 brutálisan őszinte mondat, amit csak a nagyik mernek kimondani

A nagymamák néha kegyetlenül őszinték tudnak lenni, de valójában pont azért szeretjük őket, mert kendőzetlenül, a maguk nyers (és mégis bölcs) stílusában mondják ki az igazságot. Néhány netező összegyűjtötte a legbrutálisabb mondatokat, amik elhagyták nagymamák száját - ti is tegyétek hozzá a magatokét!

A kutyának se kellett az Adidasnál ez a reklám, amit egy diák csinált, már bánhatják (+videó)

Egy filmes hallgató szebb reklámot készített az Adidasnak, mint amilyenről azok álmodhatnának, de nem fogadták el! Már bánhatják. mivel valószínű ez lett volna az eddigi legszebb filmje a sportmárkának.

Ilyenek lennének hétköznapjaink, ha a reklámok jelentenék a valóságot!

Képzeld el, hogy telne egy napod, ha minden úgy történne, ahogy a reklámokban láthatjuk! Vicces ugyanakkor elgondolkodtató írás...


NAPI BOLDOGSÁG