Itt a Honfoglaló "világhódító" párja a Triviador - magyar fejlesztés a Facebookon

A Euroventures társbefektetővel közösen 400 millió forint tőkét fektetett a Facebookon bevezetés alatt álló Triviador stratégiai kvízjátékba.

A játék fejlesztője, a THX Games Tartalomfejlesztő Zrt. közleménye szerint a befektető Andó Sándor társbefektetővel közösen tőkeemeléssel hajtotta végre a tranzakciót, a cég tőkéje így a duplájára nőtt. A fejlesztő cég legismertebb magyarországi játéka a Honfoglaló, míg nemzetközi színtéren a Facebookra fejlesztett stratégiai kvízjátéka, a Triviador vált népszerűvé. A közlemény idézi Tóth Zoltánt, a Euroventures igazgatóját, aki szerint a tőkebefektetés célja a játék nemzetközi terjeszkedésének elősegítése, illetve új játékok bevezetése.

A ranglista első helyezettjei az országok versenyén, pár órával az indulás után.

Kép: Facebook

Bihari Attila, a THX Games igazgatóságának elnöke elmondta: a Triviador oldalát alig több mint egy hónappal az indulást követően már 150-nél is több országból, havi 200.000 felhasználó látogatja. Hozzátette, hogy a Facebook több mint 750 milliós felhasználói bázisa óriási növekedési potenciált jelent a játék számára, amely jelenleg a hetedik helyen áll a közösségi oldalon futó kvízjátékok népszerűségi listáján. A THX Gamesnak mintegy 20 ember dolgozik, a cégnek még nincs számottevő bevétele és eredménye.
    
A társaság üzleti modellje úgynevezett mikrotranzakciós modell, ami azt jelenti, hogy a játék ingyenes, de vannak extra szolgáltatások, lehetőségek, amelyeket meg lehet vásárolni kis összegekért. Mivel ezek valóban kis összegek, ezért hívják mikrotranzakciós modellnek.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

"422 barátom van, mégis magányos vagyok."

"Ahogy kinyitjuk a számítógépünket, becsukjuk az ajtókat." Gary Turk versében felhívja a figyelmünket arra, hová vezethet az, ha elhanyagoljuk a valódi életet.

Az igazság, ami az emberek online fotói mögött van

Naponta több millió ember fotózza magát, ebédjét, hobbiját, pillanatát, akármijét a legnagyobb online közösségi oldalakra (Instagram, Facebook), hogy eladja magát, esetleg még egy új identitást is felkapjon. Olyan képeket készítenek, amik idilliek, tökéletesek és meglehetősen sterilek. Egy Bangkokban élő fotós megmutatta, hogy mi áll a hamis Instagram-fotók mögött. Egy vietnami fiatalokból álló csapat, pedig zseniális leleplező videót készített. Mutatjuk!

BÖJTE CSABA A FACEBOOK NAGY CSALÁSÁRÓL

Hosszú és tartalmas interjút adott Böjte Csaba testvér az erdélyi Maszolnak. A ferences szerzetes nagyszerű példával érzékeltette, soha nem a pálya széléről kell kiabálnunk, hanem aktívan kell cselekednünk.

Így használd jól a Facebookot - lecke egy igazán sármos színésztől

Joseph Gordon-Levitt igyekszik tenni a nagyobb jóért, s ehhez nem rest a közösségi médiát is ötletesen felhasználni. A "Minden nap csodás" elnevezésű megmozdulásának következő eleme a nyilvános zene lett.

Ha már egyszer szelfizel, csináld rendesen! (4 tipp, hogy ne legyen röhejes az önportré)

Nem épp egy szokásos fotóblog téma, de ez nem is egy szokványos oldal, úgyhogy belefér. Hála a Facebooknak, nap mint nap nézhetjük mások ilyen jellegű képeit és hát sokszor bizony nagyon bántják az ember szemét.


NAPI BOLDOGSÁG