A Szentkirályi ásványvíz felülmúlta eddigi története során elért sikereit azzal, hogy „A víz arca” kampányával elnyerte a Water Innovation Awards világdíjat Rio de Janeiro-ban, a Palackozott Vizek Világkongresszusán. A Szentkirályi az éles versenyben világhírű márkákat utasított maga mögé.
2011. szeptember 13-15. között Rio de Janeiro-ban rendezték meg a 8. Global Bottled Water Congress-t (a Palackozott Vizek Világkongresszusát) piacvezető palackozott vizek gyártói és forgalmazói, a fogyasztók, szakértők és elemzők részvételével. A 40 országból érkező 146 cég képviselői a fórumokon és az előadások során teljes áttekintést adtak és kaptak az 5 kontinens régióvezető cégeinek legújabb trendjeiről és perspektíváiról. Ahogy az előző években, úgy 2011-ben is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre ez alkalommal a kiírt 11 kategóriába 25 országból 80 pályázat érkezett. A szakma legfajsúlyosabb megmérettetésén, a víz-innovációs díj elnyeréséért folyó versenyben Magyarországot a Szentkirályi Ásványvíz Kft. képviselte. A cég két –a legjobb fogyasztói kampány és a legjobb csomagolás – kategóriában pályázott, és mindkettőben bejutott a döntőbe. A márka elnyerte A világ legjobb fogyasztói kampánya díjat, „A víz arca” reklámkampánnyal. Ezzel a cég a kreativitás és a kiválóság tekintetében a világ palackozott vizei közül a legrangosabb elismerésben, újabb világdíjban részesült.
A csomagolás kategóriában is a világ legjobb háromja közé jutott a Szentkirályi 1 literes palackja, amely végül a „Legjobb új PET palackok” versenyében döntős plakettet kapott. A matyó népművészeti motívumokkal díszített palack a hagyományőrzés és megújulás, a múlt és a jelen gondolatát tükrözi, utalva a magyarországi származásra és hazánk népi kultúrájára, szokásaira. A Szentkirályi új design-jával a hagyományos értékek és ősi kultúrák megőrzésén, bemutatásán keresztül szeretne példát mutatni a felnövekvő új generációnak. „Büszkék vagyunk az összes díjunkra, amiket valaha nyertünk a fogyasztóinktól vagy a szakmától. A világ legjobbjainak egyikeként hiszünk a magyar sikerekben, és abban, hogy ez a komoly, globális szintű elismerése egy magyar márkának méltán viszi tovább országunk jóhírét a világban.” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.