Egy új közösségi oldal jelent meg, ami az Ello névre
hallgat. Talán a Facebookot is le fogja váltani, mivel egyre többen
regisztrálnak be rá (óránként átlagosan 35000 új felhasználója van). És egyébként az ''anti-Facebbok'' oldalnak is nevezik, ami elég sok mindent elárul.
Az oldal nagyon egyszerű dizájnnal rendelkezik, ami csábító lehet azoknak, akiknek elegük van a millió hirdetéssel ellátott Facebookból. Ám, a rossz hír, hogy ezen az oldalon mi vállunk a termékké, ugyanis az oldal hirdetők kezében van. Mindent, amit megosztunk az oldalon, az összes adatainkkal együtt, összegyűjtik és mint egy általános terméket, úgy ezt az adatcsomagot is tovább adják más cégeknek.
Azzal, hogy beregisztrálunk az oldalra, azzal hozzájárulunk ahhoz, hogy ezt megtehessék. A hirdető cégek így teljesen célzott reklámokkal bombázhatnak minket, mivel az adatainkból leszűrik, hogy milyen termék vagy szolgáltatás érdekelhet minket a legjobban. Bár az oldalon azt írják, hogy mi nem vagyunk termékek, azért elgondolkodtató, hogy miért szögezik ezt le, amikor az adatainkkal úgymond: “kereskednek”.
Még egyáltalán nem biztos, hogy átveszi a Facebook helyét, mivel még csak a béta verzió elérhető. Kíváncsian várjuk, hogy sikerül-e leverniük őket.
A verseny elindult!
forrás: Mcult