Egyes szavaink és tetteink tartalmának rehabilitációjáért megidézzük az építő türelem alábbi opusait és mesterét, Madir Eugster egyensúlyozó művészt.
Mindezt még fokozni is tudjuk!
Tobias Huzler fotográfus és Madir Eugster egyensúlyozó művész egymásra találtak ebben a kisfilmben. Egy tollpihén is milyen sok minden múlhat.
Tobias Huzler általában a Dél Amerikai sivatagokat használja háttérnek. Ám amikor meglátta Madir Eugstert, a Rigolo Swiss Nouveau Cirque előadóját, másfajta környezetet álmodott köré.
Eugster a Rigolo Swiss Nouveau Cirque koreográfusa, rendezője, előadója. Feleségével és lányával közösen működtetik a cirkuszt. Ebben a számban pálma levelek torzsáját teszi egymásra. A végeredményből az az érzésünk, muszáj, hogy legyen egy második, sőt, harmadik személy aki tartja a megannyi, a művésztől méterekre a levegőben egyensúlyozó botokat.
Huzler, akit elvarázsolt a produkció, kisfilmjében a művészt akarta a középpontba helyezni. Semmi más ne vonja el a figyelmet. Nos, az elhatározását több mint jól kivitelezte. A film mind szó szerinti, mind elvont értelemben közel visz minket a produkcióhoz és a művészhez egyaránt.
Töltődjetek fel a gondolattal: olykor a legapróbb, tollpihényi momentumon dől el minden.