"A veszély kerülése nem feltétlenül biztonságosabb, mint a nyílt vállalása. Az élet egyetlen merész kaland, mert különben értelmetlen." /Helen Keller/
Soha nem vagy túl öreg, hogy folytasd az álmaid. Ha az a vágyad, hogy megtapasztalj valami újat, akkor tedd meg, le tudod győzni a fizikai és mentális nehézségeid, csak higgy benne.
Tajvanon készítették ezt a reklámfilmet, ami önmagában a TC bankot promotálja, ugyanakkor igaz történet inspirálta. De mennyire lehet szép és értéket képviselő egy reklám? Vetkőzzük le cinizmusunkat, szerintünk most igazán megéri!
A tajvani öreg motorosok, akik átlagéletkorban 81 évesek, elindulnak, hogy körbemotorozzák országukat. A videóban szereplő emberek természetesen színészek, de a történet maga teljesen a valóságot tükrözi. Egyik barátjuk meghal, és ők rájönnek, hogy nem akarják így itt hagyni a földi életet: sajnálkozva azon, ami elmúlt és ami még lehetett volna. Egy közös álmuk volt, hogy körbejárják motorral Tajvant. 6 hónap készülődés után sikerült nekik, az ami sok fiatalnak is merész próbálkozás lett volna.
13 napon keresztül 1139 km haladtak éjjel és nappal, míg a legvégére elértek oda, ahonnan fiatal korukban elindultak, ahol megszülettek az álmaik. Akik részt vettek a túrában: 1 embernél diagnosztizáltak rákot, 1 ember szinte teljesen süket volt, 3 ember volt szívbeteg, és ezen kívül mindenkinek magas volt a vérnyomása, és ízületi problémákkal küszködtek.
Maga az ötlet megtörtént eseményeken alapul. Ugyanis a valóságban 2006-ban Tajvanban elindult tizenhét 80 év körüli nagyapa és nagymama, hogy bevégezzék az álmaikat. Erről készült egy egész estés dokumentumfilm is Go Grandriders címmel.
Ha valaha is készülne egy egész estés mozifilm belőle, sokan váltanának jegyet, már csak magáért a történet motiváló ereje miatt is.