Cannes Lions: idén először láthatók Magyarországon a győztes reklámkampányok


Első ízben láthatók Magyarországon a 2011-es Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál győztes munkái, amelyeket november 3-án tekinthetnek meg az érdeklődők a Toldi moziban.

A kiállítást a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. A Toldi mozi előcsarnokában már kora délutántól megtekinthetők lesznek a press és outdoor kategória díjazott pályamunkái, este hét órától pedig különleges élményt ígérnek a szervezők a reklám- és marketingkommunikációs szakma világszerte legkiemelkedőbb alkotásaival - adta hírül a MAKSZ közleménye.A vetítések előtt díjazott ügynökségek képviselői szólalnak fel.

Ízelítő gyanánt: Heineken reklám (commercial) 2011

A Cannes Lions a legrangosabb és legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, amelyet idén júniusban 58. alkalommal rendeztek meg a dél-franciaországi fürdővárosban. Ebben az évben 13 kategóriában 90 országból csaknem 30 ezer nevezés érkezett, ez rekordnak számít a fesztivál történetében.

Magyarországról az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya nyert második helyezést a média kategóriában.

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

8 dolog, amit akkor tapasztalsz meg, ha egyre többet olvasol

"Az az ember, aki nem olvas könyvet, semmiben sem különbözik attól az embertől, aki nem tud olvasni." ~ Mark Twain ~

Világtérkép első bliccre - akár már két vonalból! (képriport)

A szubjektív térképek hőskorszakát éljük és most egy nagyon szerethető műfajra bukkantunk! :)

Az egyik legszebb természeti jelenségünk: szállnak a darvak hazánk felett! (képriport)

Jó lenne, ha minden magyar ember legalább egyszer tanúja lehetne ennek a világraszóló látványosságnak, amiért nem kell a Föld valamely távoli szegletébe utaznunk!

Íme a tó, ami minden évben eltűnik, majd újraszületik!

Festői látványt nyújt az évente eltűnő, majd felbukkanó tó Ausztriában.

Mióta nem hiszed magadról, hogy valóban szép vagy? Egy felrázó kisfilm, amit minden hölgynek látni kéne (+videó)

A nők maximum 4%-a vallja magát szépnek. Vagyis 10 nőből minimum 9 nincs tisztában azzal, milyen sugárzó valójában. Most azonban méltó helyére emeljük a valódi szépséget!


NAPI BOLDOGSÁG