A Szentkirályi tulajdonosa, Balogh Levente lett idén az Év Vállalkozója

Az ásványvíz forgalmazó cég Balogh Levente irányítása alatt több hazai és nemzetközi díjat is elnyert, azonban most először a cégvezető munkáját ismerték el. A díjat péntek délután, a Magyar Vállalkozók Napja ünnepi rendezvényen vehette át a Művészetek Palotájában Varga Mihálytól, a Miniszterelnökség államtitkárától, Demján Sándortól, a VOSZ ügyvezető elnökétől és Tardos Jánostól, a VOSZ soros elnökétől.


A VOSZ – Vállalkozók Országos Szövetsége néven – 1988 évben alakult Magyarország első, politikailag semleges, a többségi magyar magántulajdonú vállalkozások országos gazdasági munkaadói érdekképviseleteként. A szövetség 1999-ben rangos kitüntetést alapított, amelyet minden évben eredményes hazai vállalkozások képviselői vehetnek át, sikeres pályázást követően. A pályázat nyertese lehet az a vállalkozó, munkáltató, aki megfelel a szövetség alábbi feltételeinek:

•    a szövetség tagja;
•    legalább öt éve vezet sikeres vállalkozást;
•    vállalkozása a közterheket maradéktalanul megfizette, ellene büntetőeljárás nem indult;
•    a megyében (a fővárosban), a szakmában elismert vállalkozó (munkáltató);
•    köztiszteletben álló személyiség.

Balogh Levente vezetése alatt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. sorban nyerte el mind a hazai, mind pedig a nemzetközi díjakat, amelyek óriási szakmai elismerést szereztek a cégnek és vezetőjének egyaránt. Most került sor először arra, hogy Balogh Leventét személyre szóló díjjal jutalmazzák: a VOSZ Ügyvezető Elnöksége a „2011. Év Vállalkozója” díjjal ismerte el a cég vezetőjének tevékenységét a szövetség előterjesztése alapján. A díjátadón elhangzott méltatások szerint Balogh Levente a pályázat kritériumainak megfelelésén kívül kreativitásával, innovatív ötletek megvalósulásához való személyes hozzájárulásával érdemelte ki ezt az elismerést. A díjat minden évben azok vehetik át, akik a vállalkozásuk területén elért kiemelkedő eredményeik mellett jelentős közéleti tevékenységet is folytatnak.

"Mindent megtettem az elmúlt években, hogy cégemet sikeres vállalkozássá tegyem, ezért megtisztelő ez az elismerés. Sikereinkkel példát szeretnénk mutatni a fiatal magyar vállalkozóknak, és persze a pályakezdőknek is. Ezzel a díjjal pedig megerősítést nyert a hitem abban, hogy érdemes tovább dolgoznom, dolgoznunk Magyarország jó hírnevének erősítésén a világban." – nyilatkozta a díj átvételekor Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.



Magyarország ásványvíz-nagykövete A Szentkirályi ásványvíz hazánk nagyköveteként terjeszti Magyarország jó hírnevét szerte a világon. Kimagasló minősége méltán tette kedvelt szomjoltó itallá Európában és a tengerentúlon is.

A Szentkirályi ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját, azóta is tartja a márka. Itthon piacvezető, ott van Európában, Amerikában, a Közel- és Távol-Keleten, Ausztráliában, Kanadában, a Bahreini Királyság luxushoteljeiben, vagy Robert De Niro malibui vendéglőjében, miként Budapest Michelin csillaggal kitüntetett két éttermében és elitszállodáiban is. A világhírű labdarúgó, a portugál Luís Figo vállalta a Szentkirályi ásványvíz reklámozását, miként a legendás Puskás Ferenc arcképével is hirdették a legismertebb hazai ásványvizet.


Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

8 dolog, amit akkor tapasztalsz meg, ha egyre többet olvasol

"Az az ember, aki nem olvas könyvet, semmiben sem különbözik attól az embertől, aki nem tud olvasni." ~ Mark Twain ~

Világtérkép első bliccre - akár már két vonalból! (képriport)

A szubjektív térképek hőskorszakát éljük és most egy nagyon szerethető műfajra bukkantunk! :)

Az egyik legszebb természeti jelenségünk: szállnak a darvak hazánk felett! (képriport)

Jó lenne, ha minden magyar ember legalább egyszer tanúja lehetne ennek a világraszóló látványosságnak, amiért nem kell a Föld valamely távoli szegletébe utaznunk!

Íme a tó, ami minden évben eltűnik, majd újraszületik!

Festői látványt nyújt az évente eltűnő, majd felbukkanó tó Ausztriában.

Mióta nem hiszed magadról, hogy valóban szép vagy? Egy felrázó kisfilm, amit minden hölgynek látni kéne (+videó)

A nők maximum 4%-a vallja magát szépnek. Vagyis 10 nőből minimum 9 nincs tisztában azzal, milyen sugárzó valójában. Most azonban méltó helyére emeljük a valódi szépséget!


NAPI BOLDOGSÁG