Az ásványvíz forgalmazó cég Balogh Levente irányítása alatt több hazai és nemzetközi díjat is elnyert, azonban most először a cégvezető munkáját ismerték el. A díjat péntek délután, a Magyar Vállalkozók Napja ünnepi rendezvényen vehette át a Művészetek Palotájában Varga Mihálytól, a Miniszterelnökség államtitkárától, Demján Sándortól, a VOSZ ügyvezető elnökétől és Tardos Jánostól, a VOSZ soros elnökétől.
A VOSZ – Vállalkozók Országos Szövetsége néven – 1988 évben alakult Magyarország első, politikailag semleges, a többségi magyar magántulajdonú vállalkozások országos gazdasági munkaadói érdekképviseleteként. A szövetség 1999-ben rangos kitüntetést alapított, amelyet minden évben eredményes hazai vállalkozások képviselői vehetnek át, sikeres pályázást követően. A pályázat nyertese lehet az a vállalkozó, munkáltató, aki megfelel a szövetség alábbi feltételeinek:
• a szövetség tagja;
• legalább öt éve vezet sikeres vállalkozást;
• vállalkozása a közterheket maradéktalanul megfizette, ellene büntetőeljárás nem indult;
• a megyében (a fővárosban), a szakmában elismert vállalkozó (munkáltató);
• köztiszteletben álló személyiség.
Balogh Levente vezetése alatt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. sorban nyerte el mind a hazai, mind pedig a nemzetközi díjakat, amelyek óriási szakmai elismerést szereztek a cégnek és vezetőjének egyaránt. Most került sor először arra, hogy Balogh Leventét személyre szóló díjjal jutalmazzák: a VOSZ Ügyvezető Elnöksége a „2011. Év Vállalkozója” díjjal ismerte el a cég vezetőjének tevékenységét a szövetség előterjesztése alapján. A díjátadón elhangzott méltatások szerint Balogh Levente a pályázat kritériumainak megfelelésén kívül kreativitásával, innovatív ötletek megvalósulásához való személyes hozzájárulásával érdemelte ki ezt az elismerést. A díjat minden évben azok vehetik át, akik a vállalkozásuk területén elért kiemelkedő eredményeik mellett jelentős közéleti tevékenységet is folytatnak.
"Mindent megtettem az elmúlt években, hogy cégemet sikeres vállalkozássá tegyem, ezért megtisztelő ez az elismerés. Sikereinkkel példát szeretnénk mutatni a fiatal magyar vállalkozóknak, és persze a pályakezdőknek is. Ezzel a díjjal pedig megerősítést nyert a hitem abban, hogy érdemes tovább dolgoznom, dolgoznunk Magyarország jó hírnevének erősítésén a világban." – nyilatkozta a díj átvételekor Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
A Szentkirályi ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját, azóta is tartja a márka. Itthon piacvezető, ott van Európában, Amerikában, a Közel- és Távol-Keleten, Ausztráliában, Kanadában, a Bahreini Királyság luxushoteljeiben, vagy Robert De Niro malibui vendéglőjében, miként Budapest Michelin csillaggal kitüntetett két éttermében és elitszállodáiban is. A világhírű labdarúgó, a portugál Luís Figo vállalta a Szentkirályi ásványvíz reklámozását, miként a legendás Puskás Ferenc arcképével is hirdették a legismertebb hazai ásványvizet.