Hozzátette, 2014-re mintegy 500 világmárka termékeit kínálva számlabevételüket 1,8 milliárd forint fölé szeretnék növelni a külföldi piacok bevételével együtt. A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét. A logisztikai központ továbbra is Magyarországon marad, ezzel új munkahelyeket teremtve. Sós Erik, a brands.hu marketing- és ügyfélszolgálati igazgatója elmondta, jelenleg 30 főállású dolgozójuk van, s 20 külsős munkatársuk. A főállásúak számát két év alatt ötvenre növelik. Hozzátette, a jövő év fontos célkitűzése a szállítási idők további csökkentése, illetve a kiszállítás és ügyfélkezelés színvonalának további javítása.
Mi van akkor, ha nincs "napi boldogság"?!
Rendkívül mély, őszinte írás Annitól, a péntek este Párizsban történtekről. Magunk sem ölthettük volna jobban mondatokba gondolatainkat ezekben a napokban. Egyetértünk és érzéseink megegyeznek a napiboldogsag.com bloggerrével. Minden, magát pozitívnak tartó embernek, érdemes elolvasnia!